Köpcentrumjätten har lockat över en miljon medlemmar till sitt lojalitetsprogram

Unibail-Rodamco–Westfields lojalitetsprogram har nu över en miljon medlemmar. ”Ett tecken på att vårt erbjudande uppskattas”, säger Nordenchefen Lars-Åke Tollemark.
Annons:
Text: Daniel Norman
Annons:

Unibail-Rodamco-Westfield har skapat ett lojalitetsprogram för trogna kunder, vilket omfattar Westfield Mall of Scandinavia i Solna, Täby centrum, Solna centrum, Nacka Forum och danska Fisketorvet i Köpenhamn.

Fastighetsbolaget har nu lyckats rekrytera över en miljon medlemmar till det.

– Det känns väldigt roligt att se att vi nu har över en miljon lojala kunder anslutna till vårt lojalitetsprogram. Det här är ett tecken på att vårt erbjudande uppskattas och att våra köpcentrum ger ett mervärde åt våra återkommande och mest lojala besökare, säger Lars-Åke Tollemark.

Medlemmarna erbjuds en rad olika förmåner, bland annat erbjudanden från köpcentrumens butiker och restauranger samt shoppingkonsultation. 

Annons:
Annons:

Analyser

Loading...