Ikea tar ställning för ökad tillfredsställelse i sovrummet – här är nya kampanjen

Ikea lanserar den ultimata guiden till ökad tillfredsställelse i sovrummet: Kåma Sutra.
Text: Kalle Östgren
Annons:

Ikea i USA slår ett slag för att piffa till vistelsen i sovrummet via den 44-sidiga onlinekatalogen Kåma Sutra. Tillfredsställelsen ska möbeljätten hjälpa kunderna att uppnå genom att ta tag i inredning och design.

I Kåma Sutra föreslår Ikea olika inredningar med namn som Lotus Flower, Busy hands, The Climber, The Swedish chair och Doggy style.

Kampanjen kombineras i USA med tv-reklam, med en röst som frågar följande:

“Are you getting enough satisfaction in your bedroom? If you want more, there’s no shame in that” och fortsätter:

“Ikea has spent years studying life at home to help every bedroom lover reach the highest level of fulfilment and we’re sharing all of that expertise in this handy manual, the Ikea Kåma Sutra.”

Annons:
Annons:

Analyser

Loading...