Ellos drag för att nå ut till fler – inleder samarbete med Isabella Löwengrip: ”Unikt innehåll”

Isabella Löwengrip blir ambassadör för Ellos. Under ett år ska hon lyfta delar av e-handlarens sortiment i sina kanaler. ”En fantastisk förebild och entreprenör”, säger vd Marina Davarinou.
Text: Daniel Norman
Annons:

I höst inleds samarbete med Isabella Löwengrip. 

– Vi ser fram emot att starta vårt samarbete, vi har alla förutsättningar att tillsammans skapa ett unikt och relevant innehåll för vår målgrupp, på både Isabellas och Ellos plattformar, säger Marina Davarinou i en kommentar. 

Under året kommer Isabella Löwengrip att lyfta delar av Ellos heminrednings- och damsortiment i sina kanaler. Målet är också att skapa synnergier med Ellos egna plattformar. 

Ellos skriver i ett pressmeddelande att det här kan vara den största enskilda satsningen som gjorts med en influencer i Sverige hittills. 

Målet är att öka varumärkeskännedomen men givetvis också att öka försäljningen i vad Ellos  ser som en attraktiv målgrupp, vinnor i åldrarna 25 till 45. 

– Jag tycker att Isabella är en fantastisk förebild och entreprenör där hennes passion genomsyrar allt hon gör vilket inspirerar många kvinnor, säger Marina Davarinou. 

 

Annons:
Annons:

Analyser

Loading...