Victor Appelqvist ville komma in i värmen – men då var det för sent

Lågpriskedjan Club Xprs hade potential men landade på fel ställen.
Text: Mikael Sydner
Annons:

Låga priser i volymhandelsområdena. Någonstans känns det som ett vinnande koncept i dessa tider då lågpristrenden är urstark och hushållen ständigt jagar valuta för pengarna.

Det tyckte också Victor Appelqvist när han lanserade Club Xprs för två år sedan i Barkabystaden utanför Stockholm och på Ingelsta i Norrköping.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor
  • Tidningen Market gratis – även efter provperiodens slut

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:

Analyser

Loading...