Se bortom digitaliseringen – det är själen i ditt varumärke som räknas

Årets D-Congress var en spännande flora av digitalisering och globalisering. Men i allt prat om unified commerce, plattformar och AI hade jag gärna sett mer om hur varumärkets själ kommer fram i det digitala ekosystemet.
Text: Mikael Sydner
Annons:

Med runt 2 000 deltagare, 110 utställare och 55 talare håller D-Congress positionen som Sverige största e-handelsevent.

Temat för årets upplaga var globaliseringens konsekvenser, att hitta konkurrenskraft när handeln är gränslös.

Huvudattraktioner var bland annat David Rowan, tidigare chefredaktör för Wired UK, skaparna av podcasten Den digitala draken som tog med gäster från Kina och Tobias Wittman från Google för att nämna några.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor
  • Tidningen Market gratis – även efter provperiodens slut

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Samma ämne:
Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...