Mikael Sydner: Två år senare är plastpluttarna fortfarande en rungande säljsuccé

Det där märkligt magiska runt en plastig Appleprodukt gör att lurarna fortfarande är det hetaste som finns hos Prisjakt och Pricerunner.
Text: Mikael Sydner
Annons:

Ända sedan Apple lanserade sina Airpods 2016 har jag avfärdat dem som lättviktiga (på ett dåligt sätt) och lite töntiga (säger jag som helst går med ett par heltäckande kåpor med aktiv brusreducering).

Men en snabb googling avslöjar att de små rackarna tillhör det tyngre gardet vad gäller försäljning. De är till och med en av de mest framgångsrika produkterna i Apples historia.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...