Mikael Sydner: Amazons dragning blev en utdragen säljpitch

Jo, vi är ju alla lite nyfikna på vad Amazon kommer att hitta på när deras svenska nätbutik rullar ut – när det nu sker. Men bolagets dragning på Postnords i övrigt utmärkta Retail Day Connect var inget annat än en säljpitch.
Text: Mikael Sydner
Annons:

Efter lite tekniskt mankemang i början (säkert för hög belastning när alla skulle ansluta samtidigt) levererade Postnord en matig upplaga av Retail Day – i år med det digitala tillägget Connect eftersom åskådarna nu fick följa allt via sina skärmar.

2020 har de flesta event, precis som handeln i stort, snabbt transformerats till digitala mötesplatser och i många fall riktigt bra sådana.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...