Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Tonströms strategi – så blir framtiden för Clas Ohlson: ”Mycket kvar digitalt”

Publicerad: 27 april 2021, 13:25

Clas Ohlsons kundfokus lockade Kristofer Tonström att byta modebranschen mot hemmafix. Nu vill han ta bolagets styrka steget vidare. ”Men hur man tar med sig den här Clas Ohlson-känslan i alla kanaler? Det är en utmaning som vi jobbar med”, säger Kristofer Tonström.


Ämnen i artikeln:

VaruhusClas OhlsonVd

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VaruhusClas OhlsonVd

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News