Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Tjänster, upplevelser och lågpris – så förändrar corona köpcentrumen

Publicerad: 17 april 2020, 13:11

”Ärendecentrum” med fler tjänsteföretag i mixen eller upplevelsecentrum med större fokus på omni. Framtiden för köpcentrumen post-corona är ett oskrivet blad. ”Vi hoppas att en vardag kommer förr snarare än senare. Sen får vi som köpcentrumägare se hur vi kan fortsätta vara relevanta i kundernas vardag”, säger Albert Aguilar, centrumchef för Kongahälla Center.


Ämnen i artikeln:

DetaljhandelnCorona

Corona har slagit hårt mot landets köpcentrum. Enligt en undersökning som Market gjorde i mitten på mars förändrade hälften av konsumenterna sitt konsumtionsbeteende till följd av Folkhälsomyndighetens råd om social

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DetaljhandelnCorona

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News