Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Sommarklipp fixar högtryck

Publicerad: 6 juli 2015, 06:19

Foto: Kristin Lidell

Nå ut med ditt budskap när folk är i rörelse. ”Starkast är mobilen som konsumenten inte lämnar hemma”, säger Thomas Myrhed, projektledare på MEC.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorVaruhus

Svenskarna lever upp under sommaren. De flesta aktiverar sig betydligt mer än under vinterhalvåret, reser runt eller flyttar ut till sommarstugan.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorVaruhus

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev