Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Skönhetssatsning ska locka kunderna tillbaka till klassiska varuhuset

Publicerad: 25 september 2019, 07:43

Nyligen slog Londonvaruhuset Harrods upp portarna till sin nya “Beauty Hall”. Den är inte bara en av världens allra största. Det är också ett skolboksexempel på hur varuhusen världen över försöker locka kunderna tillbaka med hjälp av upphottade skönhetsavdelningar. Häng med på en tur bland 18 sorters marmor, magiska speglar, och 97 000 läppstift.


Ämnen i artikeln:

VaruhusVaruhus

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VaruhusVaruhus

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev