Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Så hajpas Mall of Scandinavia

Publicerad: 22 oktober 2015, 06:08

Mall of Scandinavia pumpar upp förväntningarna inför öppningen i november genom att dyka upp där folk minst förväntar sig det.


Ämnen i artikeln:

ModeVaruhusGalleria

– Det handlar om att erbjuda oväntade upplevelser, stora som små, på oväntade platser, säger Kajsa Nilsson, kommunikationschef för Mall of Scandinavia till Dagens Media.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeVaruhusGalleria

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev