Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

ÖoB-chefen om nya digitala satsningen: ”Vi jobbar action-baserat”

Publicerad: 26 maj 2020, 08:12

ÖoB agerar utifrån ett kundbehov. Det säger den kommersiella chefen Fredrik Johanson till Market. Han vill inte att införandet av click & collect och hemleveranser ska ses som ett första steg mot en storskalig e-handelssatsning.


Ämnen i artikeln:

VaruhusÖoBLeveranserDigitaliseringTjänstefiering

Läs mer: Här är lågpriskedjans onlinesatsning – lanserar click & collect

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News