Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

MoS-chefens recept för framgång: ”Vill att du tar med dig något annat än bara det du handlat”

Publicerad: 17 mars 2022, 12:52

Sofia Rundström, centrumchef för Westfield Mall of Scanidinavia i Solna.

Foto: Helen Preutz

Upplevelser, socialt engagemang och hyresgäster som känner sin kund. Detta är några av framgångsfaktorerna för Westfield Mall of Scandinavia som under 2021 öppnade mer än 50 butiker. Market träffade centrumchefen Sofia Rundström mitt under Melodifestivalyran.


Ämnen i artikeln:

Unibail-Rodamco-Westfield

Schlagermusiken dånar ur högtalarna när Market besöker Westfield Mall of Scandinavia i Solna. Besökare behöver knappast tvivla på att köpcentrumet satsar stort på Melodifestivalen.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Unibail-Rodamco-Westfield

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev