Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Medarbetarna hjälper Axel Johnson att göra bättre affärer: ”Påverkanskänsla”

Publicerad: 8 mars 2018, 13:35

Foto: Wilhelm Stokstad

Axel Johnson-koncernen vänder sig till medarbetarna för att hitta nya innovationer. ”Det har skapat en stor påverkanskänsla ute i våra bolag”, säger vd Mia Brunell Livfors, på D-Congress i Göteborg.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorVaruhusAxfoodKicksPersonalÅhlénsDigitalisering

Innovation står högt i kurs hos Axel Johnson. Nu vänder sig storkoncernen till medarbetarna för att hitta lösningar som kan leda till bättre affärer.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev