Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Maktskiftet i galleriorna: Nya faktorn som är viktigare än ankarvarumärken

Publicerad: 20 september 2018, 08:01

Det är inte längre stora butiksvarumärken som är avgörande för galleriorna. Här ringar experterna in den nya framgångsfaktorn. ”Vi behöver inte längre alla traditionella ankarvarumärken”, säger Lars-Åke Tollemark, nordenchef för Unibail-Rodamco-Westfield.


Ämnen i artikeln:

Galleria

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Galleria

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev