Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Köpcentrumjätten har lockat över en miljon medlemmar till sitt lojalitetsprogram

Publicerad: 22 januari 2020, 09:07

Unibail-Rodamco–Westfields lojalitetsprogram har nu över en miljon medlemmar. ”Ett tecken på att vårt erbjudande uppskattas”, säger Nordenchefen Lars-Åke Tollemark.


Ämnen i artikeln:

KundklubbUnibail-Rodamco-Westfield

Unibail-Rodamco-Westfield har skapat ett lojalitetsprogram för trogna kunder, vilket omfattar Westfield Mall of Scandinavia i Solna, Täby centrum, Solna centrum, Nacka Forum och danska Fisketorvet i Köpenhamn.

Fastighetsbolaget har nu lyckats rekrytera över en miljon medlemmar till det.

– Det känns väldigt roligt att se att vi nu har över en miljon lojala kunder anslutna till vårt lojalitetsprogram. Det här är ett tecken på att vårt erbjudande uppskattas och att våra köpcentrum ger ett mervärde åt våra återkommande och mest lojala besökare, säger Lars-Åke Tollemark.

Medlemmarna erbjuds en rad olika förmåner, bland annat erbjudanden från köpcentrumens butiker och restauranger samt shoppingkonsultation.

Daniel Norman

Redaktör

daniel.norman@bonniernews.se

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev