lördag25 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Jula storsatsar på digitala prisetiketter: ”De olika kanalerna börjar flyta ihop”

Publicerad: 8 februari 2019, 08:05

Jula satsar på digital prisetiketter. ”Nu kan vi sömnlöst möta kundens förväntningar på ett ännu bättre sätt”, säger affärsutvecklingschef Magnus Sigurd.

Ämnen i artikeln:

VaruhusJulaGalleriaBetalfrågorDigitalisering

Daniel Norman

daniel.norman@bonniernews.se


Jula kommer att installera digitala prisetiketter på sina hyllkanter i alla sina varuhus i Sverige under året.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev