Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Jula fortsatte att växa förra året – men resultatet sjönk: ”Vi investerade i framtiden”

Publicerad: 12 juni 2018, 08:29

Foto: Daniel Norman

Tre nya varuhus och en försäljningstillväxt på sex procent. Det blev resultatet för Julas svenska verksamhet under 2017. ”Vi hade en positiv utveckling även när vi tittar på den jämförbara försäljningen”, säger informationschefen Magnus Ljung.


Ämnen i artikeln:

VaruhusEkonomiJula

Läs mer: Jula har börjat sälja på distans igen – men den här gången är det via nätet

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VaruhusEkonomiJula

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev