Köpcentrum
Jula-chefen om säljmaskinens framfart: ”Vi tänker växa på alla marknader”
Publicerad: 18 april 2019, 06:36
Julakoncernen växer med fler varuhus, bättre försäljning i alla kanaler och – inspiration från fjärran östern. ”Vi har jobbat hårt för det här. Och nu ökar vi”, säger koncern-vd Joachim Frykberg till Market.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Redan prenumerant? Logga in