Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Jula-chefen om säljmaskinens framfart: ”Vi tänker växa på alla marknader”

Publicerad: 18 april 2019, 06:36

Julakoncernen växer med fler varuhus, bättre försäljning i alla kanaler och – inspiration från fjärran östern. ”Vi har jobbat hårt för det här. Och nu ökar vi”, säger koncern-vd Joachim Frykberg till Market.


Ämnen i artikeln:

VaruhusButikskonceptJula

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VaruhusButikskonceptJula

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev