Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Jättens nya personliga service: Fixar returerna direkt vid dörren

Publicerad: 14 mars 2019, 12:18

Foto: Shutterstock

Walmart tar ett nytt serviceinitiativ för att förenkla ett av kundernas största irritationsmoment: Returer. Nu möter en värd vid dörren och fixar rubbet.


Ämnen i artikeln:

VaruhusServiceWalmart

Kundundersökningar har visat att returer med tillhörande återbetalningar är en av Walmart-kundernas största ”pain points”.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VaruhusServiceWalmart

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News