Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Inneboende får ta plats i Åhléns nya kampanj: ”Viktigt att alla känner igen sig”

Publicerad: 23 augusti 2017, 08:14

Åhléns väljer att visa upp höstens heminredningsnyheter hos inneboenden. ”Genom att använda oss av riktiga människor hoppas vi nå fler av våra kunder”, säger Åsa Runnvik på Åhléns.


Ämnen i artikeln:

VaruhusÅhléns

Bäddat för fler heter kampanjen som Åhléns heminredningskampanj.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VaruhusÅhléns

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev