Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Här visar Target upp framtiden: ”En megatrend”

Publicerad: 15 maj 2017, 08:31

Foto: Pontus Edman

SAN FRANSISCO. Sätt på ugnen när du sitter i bilkön. Mät upp vovvens matportion via villalarmet. Mitt i hjärtat av Silicon Valley visar amerikanska Target-kedjan vad konsumenten kan göra med all sin hushållsteknik. Och samtliga prylar finns till försäljning – en trappa upp.


Ämnen i artikeln:

Varuhus

Allt tal om ”det uppkopplade hemmet” är inte längre bara snack. På Targets city-varuhus i San Franciscos Metreon-center finns sedan 1,5 år ett tekniklabb, Open House, där kunder, återförsäljare och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Varuhus

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News