Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Har magkänsla för vad som säljer: ”Grått är ingen färg – det är en dålig lösning”

Publicerad: 30 september 2017, 05:45

Fest och flärd blandat med träning och husdjurtillbehör. Karin Wingårds känsla för vad som säljer och sticker ut har hon nytta av både som inköpare på Jula och på egna e-handelsföretaget Brudskon.


Ämnen i artikeln:

SkorVaruhusE-handelJula

Efter 25 år i skobranschen, med erfarenhet från bland annat Vagabond, Ellos och Sportex, sa Karin Wingård upp sig för att börja plugga psykologi. När hon inte kom in på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SkorVaruhusE-handelJula

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev