Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Här är Clas Ohlsons nya strategi – ska fördubbla försäljningen online

Publicerad: 3 maj 2018, 09:10

Clas Ohlson ska växa på den nordiska marknaden, bland annat online där kedjan har ett försäljningsandel som är klart under marknadsgenomsnittet.


Ämnen i artikeln:

VaruhusClas OhlsonDigitalisering

Clas Ohlson lanserar en ny tillväxtstrategi. Försäljningen ska öka organiskt med i genomsnitt fem procent per år under en femårsperiod. Det betyder både att försäljningen per kund och per kvadratmeter

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev