Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

H&M:s nya koncept förstärker butiksutbudet i Kista galleria: ”Ny köpupplevelse”

Publicerad: 21 juni 2018, 07:10

H&M:s nya koncept Afound är en av nykomlingarna när Kista galleria förstärker butiksutbudet. ”Vi har en mycket urban, internationell kundgrupp som vi tror kommer att uppskatta det”, säger Magnus Åkesson på Citycon.


Ämnen i artikeln:

GalleriaH&M

Ägaren Citycon moderniserar just nu Kista galleria. Målet är att förvandla verksamheten från en destination till en lokal gallera som har ett heltäckande utbud för vardagslivet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

GalleriaH&M

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev