Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Gekås tvingas ändra sin marknadsföring: ”Aldrig berättat om produkt och pris”

Publicerad: 27 juni 2018, 07:39

Foto: Daniel Norman

Digitaliseringen tvingar Gekås att förändra sin marknadsföring. Tydliga prisbudskap ska locka kunder och skrämma konkurrenter. ”Vi matchar vilken e-handlare som helst”, säger Boris Lennerhov.


Ämnen i artikeln:

VaruhusGekås

När Boris Lennerhov klev in som vd för Gekås efter Jan Wallberg gjorde han klart att det hänt för lite i varuhuset under de senaste åren. Därefter sattes flera projekt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VaruhusGekås

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News