Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Experten saknar Prime-tjänsten på svenska sajten: ”Viktigaste faktorn”

Publicerad: 28 oktober 2020, 09:06

Amazon har lanserat sin svenska sajt. Men de väntar med lojalitetsprogrammet. ”Det är den kanske absolut viktigaste faktorn för succé i konsumentledet”, säger Patrik Müller, e-handelsexpert på Dibs.


Ämnen i artikeln:

VaruhusE-handelAmazon

Läs mer: Nätjätten är här – nu har Amazon lanserat sin svenska sajt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VaruhusE-handelAmazon

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev