Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Den växande e-handeln skrämmer inte Biltema – här satsar kedjan

Publicerad: 9 maj 2018, 05:37

Foto: Jamin Pirnia

Den växande näthandeln är inget som oroar Biltema. Kedjan fortsätter att expandera med fysiska varuhus. ”Vi är annorlunda”, säger vice vd Adelina Voci.


Ämnen i artikeln:

VaruhusBiltema

Läs mer: Lågprisvaruhusen nobbar näthandeln: ”Kan skapa missnöje bland kunderna”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VaruhusBiltema

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News