Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

De rustar för att växa i den heta lågprishandeln – genom att undvika nätet

Publicerad: 10 december 2019, 07:41

Foto: Lars Welin

Eko Stormarknad siktar på att växa sig fem gånger större än i dag och struntar helt i digital handel. ”Vi vill inte följa John, vi vill vara John”, säger vd Ted Berggren.


Ämnen i artikeln:

VaruhusButikskonceptEkoExpansion

Läs mer: Efter succéstarten i Sundsvall – här öppnar Eko: ”Vi har fått ett gynnsamt läge”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev