Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Clas Ohlson optimerar butiksnätet: ”Vissa försvinner och andra kommer till”

Publicerad: 4 september 2019, 06:16

Clas Ohlson ökade försäljningen och förbättrade resultatet under senaste kvartalet. Butikerna är en viktig del i framgången. Nu sätter kedjan fokus på att optimera butiksnätet.


Ämnen i artikeln:

VaruhusEkonomiClas Ohlson

Läs mer: Clas Ohlson nästlar sig in i norska matkassar – inleder samarbete med e-handlare

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VaruhusEkonomiClas Ohlson

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev