Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Clas Ohlson lyfter bara fram delar av sortimentet i ny butikssatsning: ”Stärka erbjudandet”

Publicerad: 27 juni 2018, 09:13

Clas Ohlson testar ett nytt koncept i Oslo. Kedjan har öppnat en butik med fokus på inredning och förvaring.


Ämnen i artikeln:

VaruhusButikskonceptClas Ohlson

– Vi på Clas Ohlson vill göra livet i hemmet enklare för våra kunder. Detta är ett bra exempel på hur vi tänker i nya banor för att stärka erbjudandet

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev