Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Clas Ohlson lanserar ny tjänst för hemmafix: ”Praktisk problemlösning”

Publicerad: 3 maj 2018, 11:21

Här är Clas Ohlsons nya hemhjälp. I höst lanseras tjänsten Clas Fixare. ”Nya steg för att hjälpa våra kunder med praktiskt problemlösning i hemmet”, säger tillväxtchef Jacob Sten.


Ämnen i artikeln:

VaruhusServiceClas OhlsonTjänstefiering

Läs mer: Så står sig Clas Ohlsons diversehandel i en digital era

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News