Köpcentrum
Clas Ohlson har svårt att hinna med – när många vill handla online
Publicerad: 3 maj 2021, 13:10
Foto: Daniel Norman
Ambitionen att växa e-handeln sätter krokben för Clas Ohlson. Just nu är trycket på lagret så stort att kedjan inte hinner med.
Läs mer: Tonströms strategi – så blir framtiden för Clas Ohlson: ”Mycket kvar digitalt”
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Redan prenumerant? Logga in