Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Brandfacklan: ”Fastighetsägarna missar konsumenternas värderingar”

Publicerad: 5 juni 2019, 12:54

Detaljhandelns aktörer är för dåliga på att kartlägga värderingar, utgår ofta från föråldrade mönster och hamnar i ett ”moment 22”. Det menar Kathrine Heiberg, vd för konsultföretaget Reteam. ”Design som utgår från kundernas ’mindset’ säljer mer”, säger hon till Market.


Ämnen i artikeln:

Konsumentbeteende

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Konsumentbeteende

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News