Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Biltema satsar digitalt – men säger fortsatt nej till e-handel: ”Modern kundupplevelse”

Publicerad: 18 mars 2019, 12:23

Foto: Shutterstock

I dag släpper Biltema ännu en fysisk katalog. Samtidigt utvecklas den digital upplevelsen. Flera projekt ligger i pipen. ”Inom ett par veckor kommer vi att kunna berätta mer”, säger marknadschef Johan Gerdevåg.


Ämnen i artikeln:

VaruhusBiltemaDigitalisering

Läs mer: Biltemas offensiva plan: Fördubbla antalet varuhus på tio år

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News