Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Alibaba-chefen vill se fler svenska varumärken i Kina: ”Intresset ökar”

Publicerad: 6 september 2018, 08:01

Foto: Kalle Östgren

Möjligheterna för svenska varumärken växer på den enorma e-handelsmarknaden i Kina. Det menar Mei Chen, senior manager för Norden och Storbritannien hos Alibaba Group – och ger tre viktiga råd för att lyckas. ”Det finns ett stort intresse för svenska varumärken”, säger hon till Market.


Ämnen i artikeln:

VaruhusE-handelAlibaba

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VaruhusE-handelAlibaba

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev