Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Åhléns-varuhusen hade det kämpigt med försäljningen – som rusade online

Publicerad: 2 augusti 2019, 06:55

Foto: Daniel Norman

Åhléns försäljning sjönk något under förra året. Samtidigt växte förlusten. ”Påverkades av de investeringar vi gjort”, säger PR- och kommunikationschef Weronica Nilsson.


Ämnen i artikeln:

VaruhusEkonomiÅhléns

Läs mer: Här är Åhléns kraftiga tillväxt online – samtidigt ökar förlusterna

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VaruhusEkonomiÅhléns

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev