Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpcentrum

Åhléns plan – för att bli bäst

Publicerad: 21 oktober 2015, 07:35

Efter årsskiftet lanserar Åhléns sin e-handel. Satsningen startar mjukt, men målet är kaxigt: att bli handelns bästa omnikanalaktör.


Ämnen i artikeln:

VaruhusE-handel

Åhléns både gasar och bromsar just nu för att lyfta sina varhus runt om i landet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VaruhusE-handel

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev