Gränshandel
Myskistar tar vara på åkarnas tävlingsinstinkt
Publicerad: 17 december 2018, 10:23
Ett lojalitetsprogram där kunden enbart får poäng på sina inköp är ingenting för den alpine aktören Skistar. ”Vi vill ge våra kunder andra värden, helst som de kan använda direkt på sin skidsemester”, säger Skistars Mathias Lindström.
Sedan Skistar lanserade sitt lojalitetsprogram MySkistar 2011 har tjänsten ständigt utvecklats, både innehållsmässigt, tekniskt och vad gäller antalet medlemmar.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.