Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Zaras nya flaggskepp vill vara ett digitalt upplevelsetempel

Publicerad: 17 augusti 2018, 09:37

H&M-konkurrenten Zara öppnade nyligen sin första digitala flaggskeppsbutik. Här visar man upp sitt framtidskoncept där offline möter online. Ipads, smarta speglar, packrobotar och en mängd andra digitala lösningar ska ge en ny shoppingupplevelse.


Ämnen i artikeln:

KläderButikskonceptZara

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderButikskonceptZara

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News