Etablering
Vd:n om hur Motonet ska bli en vinnare i Sverige: ”Ingen i Norden har samma utbud”
Publicerad: 30 september 2021, 05:19
Toni Stigzelius, vd Motonet
Med ett brett sortiment av produkter från lågpris till premium utmanar finska Motonet aktörer inom motorfordon, outdoor och hemmafix. Initialt siktar kedjan på tio varuhus i Sverige – men det är bara början. Här berättar vd Toni Stigzelius mer om satsningen.
Finska Motonet kan beskrivas som en blandning av Biltema, Jula och Mekonomen med inslag av XXL. Utbudet omfattar produkter och service för bil, båt, motorcykel, outdoor, hemmafix, trädgård och grill.
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Market får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg