Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Vd:n om hur Motonet ska bli en vinnare i Sverige: ”Ingen i Norden har samma utbud”

Publicerad: 30 september 2021, 05:19

Toni Stigzelius, vd Motonet

Med ett brett sortiment av produkter från lågpris till premium utmanar finska Motonet aktörer inom motorfordon, outdoor och hemmafix. Initialt siktar kedjan på tio varuhus i Sverige – men det är bara början. Här berättar vd Toni Stigzelius mer om satsningen.


Ämnen i artikeln:

BiltemaXXLButikskonceptStadium

Finska Motonet kan beskrivas som en blandning av Biltema, Jula och Mekonomen med inslag av XXL. Utbudet omfattar produkter och service för bil, båt, motorcykel, outdoor, hemmafix, trädgård och grill.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev