Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Utslagen klassiker har rest sig med lekfull butik

Publicerad: 9 april 2019, 07:45

Digitaliseringen har, i dubbel bemärkelse, knäckt flera stora leksaksvarumärken den senaste tiden. Klassiska FAO Schwarz har varit nere för räkning – men rest sig med en ny lekfull flaggskeppsbutik i centrala New York.


Ämnen i artikeln:

Lek och hobbyButikskoncept

Läs mer: Heta koncept: Här lyfter tekniken butiksupplevelsen

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Lek och hobbyButikskoncept

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev