Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Utmanaren som ska konkurrera med halva priset

Publicerad: 6 oktober 2015, 06:40

Nystartade Club Xprs ska erbjuda baskläder för både barn, dam och herr till halva priset jämfört med de stora klädkedjorna. ”Vi börjar med tre butiker och har en fast etableringsplan om fem nya enheter om året”, säger vd Victor Appelqvist.


Ämnen i artikeln:

ModeKläderLågpris

Victor Appelqvist har bakgrund från Gina Tricot, senast som marknadschef. Nu har han startat lågprisdestinationen Club Xprs – en utmanare inom den svenska klädbranschen, som Market.se skrev om redan för

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeKläderLågpris

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev