Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Usupso har lämnat Sverige – men franchisetagaren satsar vidare med nytt koncept

Publicerad: 21 september 2020, 08:05

Det svenska äventyret blev kortlivat för den japanska kedjan Usupso. Ur askan reser sig nu annat asiatiskt koncept som siktar högt: ”Vårt mål är att alla ska känna till oss”, säger Vilma Öberg, driftsansvarig för kedjan A Diary.


Ämnen i artikeln:

ButikskonceptExpansion

Läs mer: Usupso gör entré i Sverige – här är planen: ”Vi siktar på 20 butiker nästa år”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ButikskonceptExpansion

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev