Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Uppstickarna som storsatsar på butik – men ratar nätet: ”Kunden vill ha upplevelser”

Publicerad: 2 december 2019, 09:29

”Vi har en tro och en förhoppning om att man vill ha upplevelse och inspiration och att det kommer att finnas ett fysiskt behov,” säger Ylva Bengtsson, ena halvan av ägarduon bakom World of Toys som öppnade officiellt i Gallerian på Black Friday.


Ämnen i artikeln:

Lek och hobbyButikskoncept

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Lek och hobbyButikskoncept

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev