Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Uppstickaren Dokidoki vill utmana leksaksjättarna med smartare produkter

Publicerad: 30 augusti 2017, 13:18

Foto: Dokidoki

Dokidoki är leksaksbutiken som utmanar branschjättarna. – De stora kedjorna verkar mer intresserade av att kränga själlösa produkter som bygger på de senaste tecknade filmerna än leksaker som faktiskt betyder något, säger Jesper Brink, en av grundarna.


Ämnen i artikeln:

Media, lek och nöjeButikskoncept

Frustration kan vara en bra drivkraft om den används kreativt.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News