Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Upplevelser, service och tjänster – så stärker Elgiganten greppet om kunden

Publicerad: 16 september 2019, 13:25

Elgiganten ökar servicegraden i sina nya butiker och hårdsatsar på medarbetarna. ”Vi befinner oss inom detaljhandelns Formel 1. För att kunna möta våra kunder på bästa sätt måste vi stå enade tillsammans”, säger vd Niclas Eriksson. Se film från kedjans senaste butik här.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikButikskonceptServiceElgiganten

Läs mer: Här satsar Elgiganten på en uppkopplad upplevelse – kika in i nya Stockholmsbutiken

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev