Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Etablering

Sverige-bossen om framtidens H&M-butik: Tjänster, tech och hållbarhet

Publicerad: 28 november 2019, 08:57

Foto: Shutterstock, David Thunander/H&M. Bilden är ett montage.

I H&M:s nya flaggskeppsbutik tar modejätten ännu ett steg mot en sömlös omniupplevelse. Market frågade Sverigechefen Filip Ekvall hur morgondagens H&M-butik kommer att se ut: ”Mötet med kunden kommer att vara annorlunda”, säger han.


Ämnen i artikeln:

KläderButikskonceptH&MDigitaliseringOmnikanal

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev